Hays Czech Republic s.r.o. is part of Hays plc, a global leader in recruiting qualified, professional and skilled people across a wide range of specialised industries and professions. Over 100 people make up our Czech Republic´s team, covering 14 specialisms. Should you be interested in permanent, temporary or contract role, speak to our recruiting experts.

Asistent/ka obchodního oddělení

Váš nový zaměstnavatel 

Společnost z oblasti farmacie se sídlem v Praze

Vaše nová pozice 

Na této pozici budete působit jako podpora obchodního oddělení. Náplní práce bude organizace meetingů, reporting, komunikace s dodavateli, příprava podkladů pro finanční oddělení, telefonická komunikace s kolegy, ad hoc úkoly a další.

Jak můžete uspět?

Máte zkušenost na obdobné roli alespoň 1-2 roky? Máte alespoň komunikativní úroveň anglického jazyka a dobré organizační dovednosti? Hledáme zodpovědnou, protýmovou a pozitivní osobnost.

Co můžete získat?

Za Vaše zkušenosti nabízíme 5 týdnů dovolené, příjemné prostředí v centru Prahy, stravenky, firemní akce, sick days a další.

Co musíte udělat nyní

If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.

If this job isn't quite right for you but you are looking for a new position, please contact us for a confidential discussion on your career.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Praha

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

Hays Czech Republic, s.r.o.

Kontakt

Hays Czech Republic, s.r.o.
Michaela Hanková
Olivova 2096/4
110 00  Praha-Nové Město
Česká republika