Hays Czech Republic s.r.o. is part of Hays plc, a global leader in recruiting qualified, professional and skilled people across a wide range of specialised industries and professions. Over 100 people make up our Czech Republic´s team, covering 14 specialisms. Should you be interested in permanent, temporary or contract role, speak to our recruiting experts.

Office Manager

Váš nový zaměstnavatel

Společnost z oblasti Real Estate se sídlem v Praze

Vaše nová pozice

Na této pozici budete zodpovědný za kompletní zajištění office managementu. Na této roli budete dohlížet na správný chod kanceláře, podporu managementu, správu vozového parku, správu IT vybavení, organizaci firemních akcí, komunikaci s dodavateli, HR administrativu a další.

Jak můžete uspět?

Máte zkušenost na pozici asistentky/office managera? Umíte komunikovat anglicky a jste aktivní řidič? Hledáme spolehlivého, samostatného a flexibilního kandidáta.

Co můžete získat?

Za Vaše zkušenosti nabízíme 5 týdnů dovolené, sick days, home office, Multisport kartu, home office, jazykové kurzy a další.

Co musíte udělat nyní

Pokud máte o pozici zájem a splňujete výše uvedené požadavky, posílejte prosím své životopisy v anglickém i českém jazyce pomocí odpovědního formuláře. Vzhledem k množství reakcí na inzerované pozice, které denně obdržíme, je možné kontaktovat pouze ty uchazeče, kteří budou pozváni k osobnímu pohovoru. Děkujeme za pochopení. Hledáte-li zaměstnání a tato pozice neodpovídá Vaší kvalifikaci, můžete nás kontaktovat na prague@hays.cz. Rádi s Vámi probereme případné možnosti.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Praha

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

Hays Czech Republic, s.r.o.

Kontakt

Hays Czech Republic, s.r.o.
Michaela Hanková
Olivova 2096/4
110 00  Praha-Nové Město
Česká republika