Hays Czech Republic s.r.o. is part of Hays plc, a global leader in recruiting qualified, professional and skilled people across a wide range of specialised industries and professions. Over 100 people make up our Czech Republic´s team, covering 14 specialisms. Should you be interested in permanent, temporary or contract role, speak to our recruiting experts.

Customer Scheduler

Customer Scheduler

Budete mít na starosti komunikaci se zákazníkem, zajišťování včasného dodání materiálu, předání instrukcí o expedici do skladu, spolupráci s demand plannerem, udržování zákaznických reportů atd.

Jak můžete uspět
- 3 roky zkušeností v automotive
- Znalost MS Office
- Dobré komunikační a organizační dovednosti
- Znalost QAD - výhodou 

Co je potřeba udělat nyní
Pokud Vás nabízená pozice zaujala, neváhejte, prosím, odpovědět prostřednictvím odpovědního formuláře.

Není v mých silách odpovědět na všechny emaily, pokud nedostanete mou odpověď do týdne, prosím, berte Váš profil pro mou pozici jako nevyhovující a sledujte nadále naše webové stránky www.hays.cz.

Můžete tam nalézt pozici šitou na míru právě Vám

Informace o pozici

Místo pracoviště

Praha

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Příspěvek na vzdělání, dovolená 5 týdnů, bonusy/prémie, mobilní telefon, závodní stravování

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (pokročilá)

Zadavatel

Hays Czech Republic, s.r.o.

Kontakt

Hays Czech Republic, s.r.o.
Lenka Slabá
Olivova 2096/4
110 00  Praha-Nové Město
Česká republika