Hays Czech Republic s.r.o. is part of Hays plc, a global leader in recruiting qualified, professional and skilled people across a wide range of specialised industries and professions. Over 100 people make up our Czech Republic´s team, covering 14 specialisms. Should you be interested in permanent, temporary or contract role, speak to our recruiting experts.

Chief accountant

Náplň práce:

For our client from the non technical retail/FMCG we are searching for a chief accountant!

  • vedení menšího týmu účetních;
  • reporting finančnímu manažeru a spolupráce s ostatními odděleními;
  • řízení a kontrola účetních operací v hlavní knize včetně (zejména měsíčních) závěrkových operací pro CZ/SK
  • inventarizace rozvahových účtů
  • účtování mzdového předpisu
  • koordinace Intercompany transakcí
  • opravné položky, dohadné položky, rezervy, atd.
  • reporting mateřské společnosti
  • zpracování daňových přiznání (daň z příjmu PO, daň silniční, daň z nemovitostí, a jiné);
  • zodpovědnost za evidenci agendy dlouhodobého hmotného a nehmotného majetku;
  • řízení cash-flow, cizí měny;
  • kontrola nad archivací účetních dokladů podle zákonů;
  • příprava podkladů a komunikace s auditorem, komunikace s finančním úřadem;
  • spolupráce na mezinárodních projektech;
  • přispívání k rozvoji a růstu nejen finančního týmu, ale také firmy (hledání nových možností a cest pro další rozvoj).

Lokalita: Praha, Horní Počernice

Benefity:

  • Odpovídající mzdové ohodnocení;
  • samostatná kancelář, různorodá a zajímavá práce v malé rodinné firmě s přátelskou firemní kulturou;
  • flexibilní pracovní doba;
  • možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání (nejen v rámci ČR, ale také v rámci globálního týmu);
  • zázemí v prosperující mezinárodní společnosti – o komunikaci v angličtině nouze není;
  • firemní laptop a mobil;
  • 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna
  • příspěvek na stravování, připojištění/životní pojištění;
  • možnost parkování zdarma v areálu společnosti.

Co od Vás očekáváme:

  • Nejlépe kandidáta s ukončeným VŠ vzdělání ekonomického, či obchodního směru se znalostí podvojného účetnictví a souvisejících legislativních norem, a praxí v oboru alespoň 2-3 roky;
  • osobu s proaktivním a pozitivním přístupem, analytickými dovednostmi a s odhodláním vést tým několika kolegů;
  • perfektní znalostí MS EXCEL (výhodou je také znalost ERP systému - SAP, M3);
  • anglicky dokážete nejen plynně mluvit, ale také zpracovávat různé analýzy/prezentace (jste pečlivá osoba).

Information about the vacancy

Job location

Olivova 2096/4, 110 00  Praha-Nové Město, Czech Republic

Employment type

Full-time work

Type of employment

Employment contract

Salary

70000-75000 CZK/month

Required education

University

Required languages

English (intermediate)

Posted by

Hays Czech Republic, s.r.o.

 

Contact

Hays Czech Republic, s.r.o.
Evgeny Dolgunow