Hays Czech Republic s.r.o. je součástí Hays plc, světového leadera v oblasti vyhledávání a náboru specialistů. V současné době má Hays více než 250 poboček ve 33 zemích světa a zaměstnává 11,000 lidí ve 20 různých specializacích.
Pro našeho klienta, úspěšnou nadnárodní společnost, hledáme specialisty/ky do oblasti financování / treasury.
- Zodpovědnost za včasné a přesné provádění veškerého platebního styku
- Pravidelná kontrola likvidity přidělených entit ve skupině
- Průběžná revize a optimalizace vnitropodnikového systému v oblasti financování
- Implementace nových řešení pro zpracování bankovních dat
- Tvorba příslušných reportů a analýz
- Úzká spolupráce s oddělením Group Treasury
- Podpora týmu účetních a controllerů ve svěřené oblasti
- Spolupráce s interním auditem, oddělením nákupu
- Komunikace a udržování vztahů s externími subjekty (banky, dodavatelé, auditoři a další)
- Prokazatelné zkušenosti v oblasti financování a platebního styku
- Komunikativní znalost AJ (min. B2)
- Znalost MS Excel na pokročilé úrovni
- Zkušenost se SAP či jiným ERP
- Znalost bankovních systémů výhodou
- Možnost pracovat a růst v mezinárodním prostředí celosvětové společnosti
- Zajímavé finanční ohodnocení
- 5 týdnů dovolené
- Bohaté benefitní schéma
a další
Vzhledem k množství reakcí na inzerované pozice, které denně obdržíme, je možné kontaktovat pouze ty uchazeče, kteří budou pozváni k osobnímu pohovoru. Děkujeme za pochopení.
Praha
Práce na plný úvazek
Pracovní smlouva
Mobilní telefon, příspěvek na penzijní/životní připojištění, dovolená 5 týdnů, závodní stravování, firemní akce
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (výborná), Angličtina (pokročilá)
Hays Czech Republic, s.r.o.